Bon any Xavi!

Ha caminat molt per Catalunya? M’ho conec tot. Els Encantats, la Garrotxa, Tarragona, el delta de l’Ebre…

Sóc un malalt dels bolets. Els conec tots. Ja anava a caçar-los amb el meu avi, també amb el meu pare (…) Em relaxa molt. M’hi deixo l’esquena buscant-los. La sensació de trobar un rovelló és com la de fer un gol.

S’ha sigut injust amb Laporta? Jo crec que sí. És molt culer, una passada, sembla un forofo. Ha rebut crítiques, perquè a Catalunya som així amb els que manen, però per mi mereix deu punts.

Crítiques personals n’he patit 200.000. He hagut d’aguantar que era el càncer del Barça i que si jugava jo l’equip no podia guanyar mai a la vida. Això ho he sentit per la ràdio, anant en cotxe, i només fa tres anys. Però són situacions que a mi em fan ser fort. Un altre s’ensorraria, i a mi m’ha ajudat. No els tinc cap rancor. Sóc així, sóc competitiu.

I com a català, si hi hagués hagut una consulta independentista a Terrassa, hauria votat?

M’hi hauria implicat… Però als esportistes, als futbolistes, ens foten en un merder (…) Professionalment jo vull anar a la selecció espanyola i guanyar un Mundial, ho he mamat de petit, perquè era esport només, exclusivament. És com si un és independentista i li ve una empresa de Madrid o la Corunya i hi va perquè és un professional.

Però s’implicaria en la consulta?

Potser sí, per què no? Però m’ho hauria de pensar molt perquè sé el que s’hi arriba a barrejar, perquè ho he patit i no m’agrada.

Aquestes respostes formen part d’una entrevista al nostre Xavi que va sortir publicada a l’AVUI l’últim dia del 2009.

Xavi, si t’he ofès alguna vegada escrivint aquí o garlant al bar, et vull demanar perdó. Fins ara he viscut equivocat. Ets una bella persona, la toques prou bé i tenim tantes coses en comú… Vols ser amic meu? Prometo no insultar-te gaire sovint i no recordar cada dos per tres a tothom qui em vulgui escoltar que gràcies a la teva absència vam guanyar la Champions de París.

Xavi, si aprens a xutar com un home, llavors sí que ja no t’injuriaré mai més. Esperant la teva resposta en forma de barraques, passesalhueku i Champions del Bernabéu, et saluda ben cordialment el Sergi Garrulu i Calbu.

3 comentaris to “Bon any Xavi!”

Digues "algu"

