Porra Tenerife-Barça

Diumenge 10 de gener, a les 9 del vespre pel Plus, Tenerife-Barça.

Comença la 5a Lliga porrera. 3 punts per encertar la victòria del Barça, 3,5 per l’empat i 4 per la derrota. 0,5 per encertar el signe del partit. Facin joc.

Senyor de les porres

Anuncis

40 comentaris to “Porra Tenerife-Barça”

  1. Tenerife 0 Barça 4

  2. Tenerife 0
    Barça 3

    P.D. I jo saltant-me porres i més porres.

  3. Tenerife 0 – Barça 2.

  4. Tenerife 0
    Barça 2

    Sr. de les porres, una pregunta:
    Ja no tinc temps de fer la porra del màxim golejador, els equips que baixen…??

  5. No. Se siente. Les apostes van estar durant 3 dies (72 hores) obertes.

  6. Tenerife 0 – Barça 1

  7. Tenerife 1 – Barça 3

    Visca l’or blanc!

  8. Jo com el Torraxic 1-3!

  9. Tenerife 0 – Barça 3

    I amics per sempre i bla, bla, bla…

  10. Sense pietet. Ni amics per sempre ni punyetes…

    Tenerife 0 – Barça 4

  11. Jo diria que … zero a dos, va!

  12. posem un tenerife 1- barça 2… victòria a la “madrilenya” i gràcies.

  13. Jo dic que serà un:

    Tenerife 1 – Barça 2

  14. A veure si aquest any encertem mes porres:

    Tenerife 0 – Barça 3

    Visca el Barça!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  15. Tenerife 0 – Barça 2

  16. Canaris 0 – Antipericos 3.

  17. Des de que es va acabar la 4a porra el Barça no ha guanyat cap partit…és claríssim que aquesta setmana torna la màgia.
    Així que començarem amb un clàssic:

    Tenerife 0 – Barça 5

  18. Tenerife 0 – Futbol Club Barcelona 4

  19. Com en Cols,
    Tanarifa 0 – Barça 2

  20. canaris 0-4 antiperikitus

  21. Hauriem de començar a guanyar algun partit, no es per res….

    Tenerife 1 Barça 3

  22. Tenerife 1-Barça 3
    dos gols de Bojan i dos del crack del cygrinsky,un d’ells en propia porta
    Quins paquets,mare meva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  23. Doncs per començar…un 2 a 4 i no en parlem més!

    Barçaaaaaaaaa!!!

  24. Tenerife 0- Barça 3

  25. Piki Garrulu, t’has deixat el signe d’exclamació.

  26. Tenerife 0 – Barça 4

  27. 0-1 i sigue el Villarato diran, 67 penals no assenyalats a favor del Tenerife i 5 expulsions claríssimes de jugadors del barça no sancionades.

  28. Tenerife 1 – Barça 2

    Aneu amb compte amb demostrar gaires records de les Lligues de Tenerife, que ja comença a fer vell. Sabeu com quan “aquella gent tan gran” explica on era durant el 0-5 del Bernabeu? Doncs això.

  29. Salutacions a tothom,
    començo la meva participació a la lliga porrera, convidat per Pep.C, amb un 0-2 a favor del Barça.

  30. Me la jugo. Vull començar de lídert de la Lliga porrera.
    Tenerife 2-Barça 2

  31. 1 a 4.

    Sóc un dels vells que recorda haver viscut les experiències Tenerife. Molt fortes. Em veig obligat a explicar el meu Tenerife 1. Molt resumidament. Aquell cap de setmana estava a un poblet del sud de França. Amb els alevins del Berga hi jugàvem un torneig de futbol. Els nens dormíem a les cases dels jugadors locals. Els meus pares també voltaven per allà. Els vaig dir que no volia passar una segona nit a aquella casota de gavatxos (quin nen més penós. En vaig tenir prou amb una nit per enyorar-me) i vam iniciar el viatge de retorn a la nostra pàtria xica. Quan passàvem per no sé quin poblet de la Catalunya Nord vam fer un “zàpping” de ràdio per intentar trobar-ne una que parlés en català. “Deixa-ho aquí, deixa-ho aquí!”. Els que cridaven parlaven de futbol: el Madrid s’estava ensorrant a Tenerife i, a conseqüència d’això, el Barça guanyava una lliga que tenia perduda. “Apoteósico”. Increïble. Ara ja no sé si ho recordo o m’ho invento.

  32. Tenerife 0 – Barça 3

  33. I bé, potser no acabaré amb els 3 punts de fidelitat, però, en tot cas, no cal perdre’ls a la 3a jornada!! Així que, preveient la meva absència, aquest dimecres:

    Sevilla 0 – Barça 3

    Molt fàcil i cap a quarts!

  34. Neterife 0-2 Barcelona

    Com que les estadístiques són molt maques i no serveixen massa per res, i sempre diuen que hi són per trencar-les. Aquest nou any m’he proposat de guanyar aquesta 5a lliga porrera. I així sumar-la a l’altre títol de lliga que ja tinc i que només uns quants privilegiats poden presumir de tenir-lo. I que al cap i a la fi és el què acaba contant.

    P.d. ja sabem que els propòsits de cap d’any molts cop no arriben enlloc, però per provar-ho que no quedi.

  35. Tenerife 0- Barça 3
    Visca el Barça!!!!!

  36. Tenerife 1 Barça 3

  37. Tenerife 0 – Barça 4

  38. Tenerife 0 – Barça 5. Gols de Messi (3), Puyol i Pedro.
    5a Lliga porrera. L’únic encertant i el primer lídert en solitari és el Margi que suma 3 punts per encertar el resultat.
    http://lagranjaberga.wordpress.com/5a-lliga-porrera/

  39. Senyor de les Porres, ja sé que vaig fer una molt bona campanya a la 4a lliga porrera però no em faci vores a la classificació de la 5a, siusplauuuu!

    Que només va ser la sort de la principiant(a), de debó…

    Va, sumim mig puntet i posim a la llista!

  40. El Senyor de les porres ha començat una mica despistadot aquesta 5a Lliga porrera. L’Anna E i el Mill són els damnificats, com a mínim. Tranquils, aneu del 2 al 30 i picu. No hi haurà cap més fallu. A la propera actualització tot arreglat. Això no se li pot permitir.

Digues "algu"

