Grups del Feisbuc

El Facebook és per perdre el temps? Probablement. I més, veient com alguns s’entretenen a crear grups més o menys enginyosos.

Alguns exemples:

Sóc de l’Hospi i no porto navalla. Un grup històric. La descripció ho diu tot. Hi ha el Víctor Valdés en aquest grup?

Un altre històric: Col.lecta per pagar a Tamudo el graduat escolar. Gairebé 18.000 adherits. I el grup és creat pel mateix Groucho Marx.

I un altre pels amics de l’Espanyol. Parce, se’t van avançar al crear el grup. Campanya perquè el RCD Espanyol deixi de dir-se de Barcelona. Els comentaris són molt agradables.

Grups de temàtica berguedana. Mai he cagat als lavabos del vall, l’entrenyable Jo també he firmat a la llibreta del Casalets, Per el decapitament dels caps de colla de la Patum o l’exòtic Fem de la marxa de la patum un càntic del Camp Nou, diuen que La idea és que, quan siguem uns quants, al minut 20 de cada partit, començar a cantar-la fins que quatlli.

Un que li deu agradar molt al Màrius Serra. Me acabo de enterar ke SUGUS es capicua/palíndromo.

Un dels meus preferits és Creo que las palomas traman algo. Si siempre sospechastes de las palomas. De su forma de caminar, de mirar, de como se juntan y cuando te acercas se separan todas como si no quisieran que escuches lo que dicen. Este es tu grupo. En este grupo se pretende revelar lo que sea que estas criaturas esten tramando. Alguns dels comentaris dels més de 76.000 agregats al grup valen la pena.

Dedicat a totes les noies que calcen calces de coll alt i roba interior de color carn. Contra les calces de coll alt.

Un que no ha tingut gaire èxit ha estat el grup Pets, rots, llufes i gargalls. Amb el subtítol Cagarrines de les fines i cagarros fets a talls. Són 2. El creador del grup i el Cacahuete Salao. Luis Javier, si crees un grup t’ho has de currar una mica més.

I un que m’agrada especialment. Un grup pels Casarramona, Serradesanferm, Collelldemont, Pratsobrerroca… Tinc un cognom català de més de 10 lletres.

Xavi Sugus

Anuncis

38 comentaris to “Grups del Feisbuc”

  1. A mi m’agraden dos grups que van molt lligats a la meva trajectòria futbolística: “Jo també he entrat al camp de la Monistrolenca i he dit quina merda de camp” i “A mi també em deu pasta el Bunyu”.

  2. M’acabo d’adonar que el logo del Carrefour és una “C” blanca.

    http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=27804513503

  3. N’hi ha que volen que el Facebook no sigui només per perdre el temps, i li busquen algun benefici:

    “Que les hores al facebook convalidin com a crèdits de lliure elecció!”

  4. Recordo un grup en memòria de l’agressió de Pepe a Granero, que més o menys es deia:

    “Yo también creoque Pepe le quería quitar un bicho de la espalda”

  5. Amb aquest grup dels Pets, rots, llufes i gargalls i amb el seu subtítol me quedat acollonit perquè resulta que això és una cançó popular de mal gust que solia cantar de xic quan anava a les dominiques amb el meu germà… La cançó no l’escriuré per no ferir sensibilitats però us asseguro que encara me la se.

  6. Cols, jo també me la sé!!

  7. I jo! Però els “meus” cagarros eren de tres pams. Ja se sap, les versions.

  8. jo en comptes de “cagarros fets a talls” o “cagarros de tres pams” tenia “merdes de cavall”!

  9. Premi!

    “jo també tinc por de fer un grup i no tenir admiradors”

  10. Bernat i Torraxic el pròxim dia que ens veiem haurem de fer uns càntics i popularitzar encara més la cançó…

  11. Em sembla que muntaré un grup al facebook. Es dirà “jo també sóc un viciós: cada dia vaig a donar el volt a marca.com”. Faré molts amics. Els del marca diuen que són el diari esportiu digital més llegit del món: http://www.marca.com/2010/02/03/diario_marca/1265193344.html

  12. Patates.
    Mitges merdes.
    Pallasso.
    Curts de gambals.
    Manefles.
    Peterrells.
    Sabatot.
    Baliga-balaga.

    -Hi haurà un munt de periodistes.
    -Doncs els estovem, i llestos.

    El capità Haddock té un digne successor. El català de’n Vegeta, passa’l.
    http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=332476769408

    Fins i tot s’hi apunta l’actor de doblatge que li va donar la veu.

  13. A mi m’agradava un que deia si fa o no fa:

    “perquè em fas amic del facebok si no em saludes pel carrer?”

  14. Tres més.
    1- Algun usuari de la RENFE devia crear “ni yo ni TOCO el vagón queremos escuchar la música de tu PUTO MOVIL” Interessant combinació de majúscules i minúscules que demostra lu exaltat que estava el tio quan va crear el grup.
    2- Aquest el van dir a RAC1 el dia que el Barça jugava a Tenerife: “Que el Madrid fitxi a Kome, per fer un mig “Guti, Kome, Kaka”
    3- “Berga, el país de la xafarderia!!!” Va, ja podeu clicar per veure si coneixeu qui són els creadors/administradors.

  15. Un parell més: “Separat s’escriu tot junt i tot junt s’escriu separat” i “Dios creó el cielo y la tierra. Todo lo otro es made in China”.

  16. I el “No puc, tinc Esplai” dedicat a Qui no ha dit: No puc, tinc esplai! Per tots aquells que els dissabtes tarda estan a l’ esplai… no podem anar de cap de setmana o quedar per fer tal cosa, pero… compensa…no?… el país s’enfonsa, definitivament s’enfonsa!

  17. Jo també he vist un Ovni a Avià.

  18. Jo també soc fan de Martí Villegas

  19. “Gitanas demostrando la elasticidad de las bragas que venden”. Un altre grup del facebook.

  20. “Queralt, el millor paisatge de Catalunya”. Sociata i de la Balconada qui no es faci admirador/fan/supporter/hooligan d’aquest grup.

  21. “M’agrada Terrassa”. Un altre grup del facebook molt necessari. Més m’estimaria que el Pax muntés un grup (del facebook, de música o d’esplai) que es digués “Terrassa… mala raça”. Posats a crear grups, l’Àngel en podria fer un altre. Jo me’n faria admirador incondicional: “Rafa Benítez ets un garrulu. Ryan Babel titular ja”. Seria un grup que ens ajudaria molt a lligar.

  22. Un dia d’aquests nomenaran al Pax president d’honor d’aquest grup: “Guardiola, prefereixo Touré Yaya a Sergio Busquets!!!!”.

  23. Al Facebook la tensió de final de lliga es respira, comencen a córrer maletins, projectes pel Bernabeu a la final de la Txampions i les promeses:

    “Si el Madrid guanya la lliga ens la tallem i ens fem monges”
    http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=117767618238569&ref=ts

    “Nou projecte de Foster per cobrir el Bernabeu (que guapo) ! ! !”
    http://www.facebook.com/group.php?gid=112197255481260

  24. “NO HI HA RES MÉS MACO QUE UNA NOIA AMB LA SAMARRETA DEL BARÇA!”. M’agrada el nom d’aquest grup.

  25. Que algú avisi als pijos que “Ramones” no és una marca de samarretes.
    http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=108025292553290

  26. M’han convidat a formar part del grup “Lesbianas que se peinan como Xavi Hernández del Barça”. He refusat la proposta: no sóc lesbiana, el Xavi Viva España no forma part del meu cercle més íntim i ja fa molt temps que vaig fotre la pinta a la bassura.

  27. Un altre grup del qual no sóc amic ni simpatitzant, però que té un títol que m’ha fet riure: “Vivo al límite, saco el USB en modo no seguro”.

  28. Bona! Aquesta mena de coses em foten molt riure.

  29. Aquest és un dels que m’agraden més:

    “Mis amigos son como peces en el rio… beben y beben y vuelven a beber!”

  30. Jo avui he vist aquest i m’ha fet riure!

    “He visto flanes de vainilla con más huevos que tú”.

  31. Ja us podeu triar la samarreta del grup que més us agradi: http://www.gruposbytheface.com/

  32. Sóc un cagat, però no sóc l’únic. Al facebook hi ha grups que m’entenen: “Visc amb la por que no m’agradi el nou disc de Manel” i “Visc amb la por de tenir un fill/a i que em surti killo/a”.

  33. Perquè vagi al podòleg d’una vegada http://on.fb.me/gJlgSS

  34. Un parell de grups més: “Insultar els insectes mentre els tires insecticida” i “Sóc tan rebel que durant les classes d’anglès parlo en català”.

Digues "algu"

