EG,N?

Les googlejades gravíssimes s’acumulen i el Mindundi s’atabala. Hem de posar ordre. La tardor passada vam organitzar el 1r trofeiu EG,N?. Com que cada setmana arriba material nou, toca decidir un nou guanyador.

Abans, però, repassem quins van ser els 5 primers classificats (va decidir-ho el poble) del 1r És gravíssim, no?. Nivell altíssim. En cinquena posició, “Sóc nou en anar de putes”. 4t: “Em clavo al setè whisky”. 3r: “Per quin forat sa de ficar la polla?”. 2n: “Can Abidal, colònia tèxtil de Can Abidal”. El guanyador fou “Horari de misses Berga”.

Recordeu: les googlejades gravíssimes són les maneres tan estranyes que té el poble per arribar fins aquí. Buscant qualsevol mena d’atrocitat o raresa al google, arriben a la nostra casa gran.

A continuació, el Mindundi deixarà apuntades les 13 googlejades candidates a guanyar el segon trofeiu EG,N? Vosaltres decidiu qui mereix guanyar. Trieu el vostre podi. La googlejada més votada serà la guanyadora. 3 punts pel 1r, 2 punts pel 2n i 1 punt pel 3r.

1. Pere Gendrau constitucional.

2. Un variat de Barça: què és el barça? / M’agrada el futbol o el Barça? / A quin bar de Nova York puc veure el Barça?

3. rinconete en tu retrete.

4. A la merda tu a la merda jo.

5. Moltes de les googlejades que rebem arriben aquí buscant gresca. Deixem-ne constància: cruising en berga / gueis chupandosela.

6. Un petit homenatge al segon classificat de l’EG,N? I: Abidal, l’home miracle.

7. El poble vol teta, doncs donem-li teta: vui veure noies em tetas enlaire / les tetes més grans del món / bones mamelles / noies amb tetes.

8. Lladres que maten de bones.

9. Sé que si perdo vosaltres també perdeu.

10. Antònim d’onada.

11. Goigs a sant Ambrós.

12. zic zac zuc.

13. En una tribu apache jau jau jau.

Aquestes són les 13 nominades. La difícil decisió -he hagut de descartar molt- és del Mindundi. Si trobeu alguna googlejada, entre les que setmanalment destaca el Mindundi, que considereu que mereix formar part de la llista de googlejades candidates al premi, digueu-ho. El Mindundi estudiarà la proposta i potser l’acceptarà.

El mindundi del Senyor de les Porres

Anuncis

17 comentaris to “EG,N?”

  1. Va voto:

    1r Lladres que maten de bones
    2n Goigs a Sant Ambrós
    3r Pere Gendrau constitucional

    Són bonííííííssims!!!

  2. 1-Antònim d’ onada (la resposta és tornado).
    2- lladres que maten de bones
    3- Gueis chupándosela
    4- Pere Gendrau constitucional
    5- A la merda tu a la merda jo

  3. 1- En una tribu Apache jau jau jau
    2- Goigs a Sant Ambrós
    3- Pere Gendrau constitucional

  4. Els meus vots:

    1- Pere Gendrau constitucional – què devia buscar qui va posar això al Google?
    2- En una tribu apache jau jau jau – trobo molt curiós que posant això s’arribi a aquest bloc
    3- zic zac zuc – en reconeixement a un gran joc

  5. El meu podi és aquest:

    1 – Lladres que maten de bones
    2 – Rinconcete en un retrete
    3 – Goigs a Sant Ambrós

  6. 1-Abidal, l’home miracle.
    No vaig ser jo, no estic sol.

    2-En una tribu apache jau jau jau.
    S’ha d’incloure al pròxim CD de la Patum.

    3-A la merda tu a la merda jo.
    El Ramon de les Olives ens segueix.

  7. El d’abans sóc jo

  8. 1- A la merda tu a la merda jo. (a la merda tots!!)
    2- zic zac zuc. (l’alineació dels marmeis encara funciona així!!)
    3- sé que si perdo vosaltres també perdeu. (bola de drac per sempre!!)

  9. Gent, la de Sant Ambrós tampoc és tan gravíssima, eh?

  10. Home, Home, que algú posi Goigs de Sant Ambrós al Google i vingui a parar a aquest bloc de porres, països berguedans, futbol… Què vol que et digui? Gravíssim no ho sé però moooolt curiós si que ho és! A més sabent la relació de molts habituals del bloc amb el nostre estimat Sant Ambrós (7 desembre)!!!

    Sant Ambrós volem seguiiiiiiiiir,
    després de tant patiiiiiiir.
    Seguim-lo el regne del profeta ja és aquíííííííííí!!

    Amén!

  11. Jo voto per:

    Pere Gendrau Constitucional

    En una tribu apache jau jau jau

    Goigs de Sant Ambrós

  12. Això de la gent i el google em genera molts dubtes…

    1. Pere Gendrau constitucional.
    És el Pere anticonstitucional? O bé és inconstitucional? No ho entenc.

    2. Rinconete en tu retrete.
    És potser la traducció a l’espanyol de “secretets a la comuna”?

    3. A la merda tu a la merda jo.
    Això mateix: tots a la merda, hombre ia!

  13. Hi ha una gran collita, no és fàcil… però els meus vots són per:

    1- Lladres que maten de bones (una de les millors frases que he llegit mai)

    2- A la merda tu a la merda jo (…)

    3- En una tribu apache jau jau jau (no hase falta desir nada más)

    Apali!

  14. 1) En una tribu apache jau jau jau.
    2) Lladres que maten de bones.
    3) vui veure noies em tetas enlaire.

  15. Si voleu votar, teniu temps fins dilluns o dimarts. Aquest proper dimarts 2 de març, quan tingui una estona, el Mindundi es mirarà els vots del poble, farà números i, seguidament, apuntarà el guanyador, el podi i la classificació final d’aquest 2n trofeiu EG,N?

  16. És gabríssim! No tenim guanyador del 2n trofeiu EG,N? En tenim 2! Dos dels candidats han obtingut la mateixa puntuació: 13. I ara què hem de parir? Donar com a guanyador el que hagi estat elegit més vegades pels membres del jurat com a número 1? Em sembla que no. Comparteixen la victòria i ja està. Si voleu saber de quines googlejades estic garlant, continueu llegint, ganduls!
    Destacarem els 5 més votats:

    “Goigs a sant Ambrós”: 6 punts.
    “A la merda tu a la merda jo”: 7 punts.
    “Pere Gendrau constitucional”: 11 punts.
    “Lladres que maten de bones” i “En una tribu apache jau jau jau”: 13 punts i guanyadors del 2n trofeiu EG,N?

  17. Clap, clap, clap!! Bravo!

Digues "algu"

