Porra Barça-València

Diumenge 14 de març, a les 7 de la tarda al Camp Nou, Barça-València. Partidàs. Feia molt temps que no jugàvem en diumenge, no?

Lliga porrera. Ramon C i Gé, lídert i cuer, defensen les seves posicions. Facin joc.

Senyor de les porres

Anuncis

33 comentaris to “Porra Barça-València”

  1. Vinga, vinga, 2 a 1 i que no se’n parli més.
    Avui no sé què tinc però des que m’he llevat vaig amb un somriure a la cara… Ai carai!

  2. 3-1. I a veure com el madrit s’acaba d’enfonsar.

  3. Continuaré amb el meu 1- 0 que tants mals resultats em dona.

  4. Barça 2 – València 1

  5. Barça 2
    Valencia 0

  6. Barça 3 – València 1

  7. Per avui diré un 2 a 0

    però a partir d’ara, si pago el doble, puc posar 2 resultats? Necessito escalar posicions com sigui!!

  8. Jo dic un:
    Barça 4 – València 0

  9. La lliga s’ha posat xunguíssima.
    Fallons 1 – Falleros 1

  10. Barça 3 – València 2!!

  11. A veure, em sembla que el 2 a 0 pot ser un bon resultat…

    Barçaaaaaaaaaaaa!!

  12. Nos 2 – Vos 1

    I contro, recontro i Sant Vicenç

  13. posarem un 3-1 que ja faria el fet

  14. Futbol Club Barcelona 3 – 0 Valencia

  15. A veure si entren 2-0 a veure si no es surten

  16. No m’agrada estar tant amunt a la taula classificatòria. 16è lloc. No lis podem permitir. Si no puc ser líder dels millors, intentarem ser-ho dels pitjors.

    Barça 1 – València 2…

    … i malgrat que no hi hagi extrapoint, Fatxadollid 1 – Fatxadrid 6.

  17. Barça 3- Valencia 0

  18. Barça 4 Valencia 2

  19. Barça 2 – 1 València

  20. Barça 2 Valencia 0

  21. A veure si guanyem i de pas ens tornem a posar liders:

    Barça 3 – València 0

    Visca el barça!!!!!!!!!!!!!!

  22. JO DIC

    0-0

  23. Normalment trio resultats que no tingui ningú més. Aquesta estratègia de merda m’ha portat fins a les posicions de retrassat. He de començar a sumar ja. Per això, avui dic un mediocre, avorrit i repetidíssim 2 a 0.

  24. Me la picu:
    Barça 5 – València 1

  25. Barça 1 – València 0

    El València em fa por.

  26. Sóc l’únic que aposto per una derrota culé? Bé, bé… això vol dir que avui em poso lider… ha, ha, ha.

  27. Barça 3-0 Valen

  28. Barça 3 – 1 València

  29. Barça 3-València 0. Hat-trick del Messi.
    Lliga porrera. Encerten el resultat i sumen 3 punts: Kiku, Dani Sala, Paku, Pep, Aleix C i Lleïr. No hi ha canvi de lídert per molt poc. El Ramon C i el Teti segueixen al capdavant.
    http://lagranjaberga.wordpress.com/5a-lliga-porrera/

Digues "algu"

