Quin equip vols a quarts?

Divendres 19 de març, se sortegen els quarts de final i tota la fase final de la Champions 2010. Quin equip preferiu que li toqui al Barça? Els més forts per allò que s’ha de guanyar a tothom per guanyar la competició o els més fàcils per anar avançant?

Senyor de les porres

Anuncis

15 comentaris to “Quin equip vols a quarts?”

  1. No vull veure ni en pintura el Manchester iunaltre. Com més fàcils millor.

  2. Ni Manchester ni Inter, dels altres qualsevol!
    Visca el Barça!!!

  3. I el prèmit per encertar-ho i/o participar?

    Sr. de les porres, garrulo!

    P.D. Vull a quarts el Lió, i a semis el Girondins.

  4. Amonestació verbal pel Molinakis. A la propera et cau un paquet que et poso directe a la zona dels retrassats.
    No hi ha prèmit.

  5. A veure, com va això? Primer voto al requadret de dalt i després faig el comentari? Puc votar sense fer cap comentari? Puc fer el meu vot dins el comentari? Puc fer un comentari sense cap vot? En el meu comentari puc dir putaspanya? On puc veure els resultats parcials? Reflexionem’hi, companys, reflexionem’hi.
    Dit això: prefereixo el Girondins de monsieur Blanc. L’Arsenal, el MANU, i l’Inter més endavant. El rusos em foten bastanta mandra pel viatge, la gespa artificial… i el Lió i el Bayern tampoc fan gaire por. Però com diria el 95% dels futbolistes: “No hay rival fácil, bla, bla, bla…”

  6. Puc votar dos cops?

  7. Jo vull veure partits de champions, per tant Moscou i Burdeus fora. L’Inter el guardem per la final. Ens queden el Manchester, el Lió, el Bayern i l’Arsenal. Em quedo amb el Bayern.
    El millor seria uns quarts de final Manchester-Inter i que passi el que vulgui perdre amb el Barça.

  8. Senyor de les polles, el polldaddy em cau de puta mare.
    Això de les enquestes dóna per molt…

  9. Votar és de demòcrates.
    Lu important és que el partit de tornada sigui a casa i bla bla bla. Estaria guai que per un cantó del quadre quedessin el Manchester, l’Arsenal, l’Inter i el Bayern i per l’altre banda el Barça, el CSKA, el Lió i el Bordeus. I posats a demanar, una final Bayern-Barça que si no la guanyéssim, almenys ho farien els amics alemanys, Van Gaal, Van Bommel i Robben.

  10. Torraxic, prova-ho això de votar dos cops.
    Kiku, això del polldaddy està una mica passat però aquest wordpress no permet gaires meravelles. Aviat tindreu notícies en aquest sentit.
    Parce, està molt guai l’expressió “estaria guai”.

  11. Comprovat. Es pot votar dos (o més) cops si ….
    Tot i això, com que som molt democràtics, totes les opinions haurien de comptar igual, per tant, proposo que siguem honrats i votem una vegada.

  12. A mi m’agradaria l’Arsenal… més que res per veure el Sex aquest, que tothom diu que és tan bo i em jugo els collons que poca gent l’ha vist a l’Arsenal, sinó a “la roja”. I de pas, si no és bo, podem aprofitar per trencar-li els esquiotibials i que no fitxi pel Madrit.

  13. El mes facil!!! res de patiments, ja ho farem prou si arribem al Bernabeu!

  14. Més que dir quin equip vull a quarts, el que tinc clar és quins equips no m’agradarien. Jo miraria d’estalviar-nos el Manchester, l’Inter i els russos (quina mandra…). A partir d’aquí, que em posin el que vulguin i anar fent. Si n’he de triar un….el Girondins podria ser una bona opció, asequible i amb un estil de joc de bon veure.

  15. Jo vull que ens toqui el Real Madrid, així segur que passem, jejeje. Ah que ja no hi són? Doncs em faria gràcia algun francès, així és més o menys assequible i el desplaçament és aprop. El què tinc clar és els que no vull, que són Mufc, Inter i els russos (pel desplaçament), els altres, m’és igual. Com dírien els tòpics, son ells que ens han de tenir por. I mentre juguem els partits de tornada a casa (i els n’hi fotem de 4 en 4), que ens toqui qui vulgui.

    Però jo dic que ara ens tocarà, el Girondins; a les semifinals el Manchester i a la finalíssima l’Inter, què qui ho firma?

Digues "algu"

