Cartell guanyador Patum 2010

Segons les votacions populars, ja tenim guanyador de la Patum 2010. El cartell I l’àliga digué: vaig ser jo, ha aconseguit 55 punts en les votacions. Ha quedat per davant de l’obra La Patum té sis segles; el Patronat ja hi era, accèssit d’aquest concurs.

Els premiats guanyen 5 punts en el carnet de patumaire i 3 en el carnet de berguedà. Felicitats.

Primer premi – I l’àliga digué: vaig ser jo

Accèssit – La Patum té sis segles; el Patronat ja hi era

Si el programa informàtic no s’ha equivocat aquests són els punts aconseguits pels cartells presentats:

  1. I l’àliga digué: vaig ser jo – 55 punts
  2. La Patum té sis segles; el Patronat ja hi era – 50 punts
  3. South Ceferino Park – 45 punts
  4. Bola de Drac Patum – 30 punts
  5. I love Guita Xica – 10 punts
  6. La Patum de les 6 Copes – 9 punts
  7. Porró de Patum – 8 punts
  8. Ardors patumaires – 7 punts
  9. Estil patumaire – 5 punts
  10. Fum de Patum – 4 punts
  11. Messenger de Patum – 2 punts
  12. Superpatum – 1 punt

Senyor de les porres

11 comentaris to “Cartell guanyador Patum 2010”

  1. Molt bé, molt bé!!! Bravoooo!! Suposo que penjarà en un lloc ben visible del bar?

    Felicitats!! Això és un concurs i no la farsa oficial…

  2. M’agradaria deixar clara una cosa: “No compleix les bases, bla, bla, bla”. Juas juas juas.

    Moltes felicitats als guanyadors. Trobo senzillament fantàstic el lema del cartell guanyador.

    L’any vinent anirem a sac.

  3. Estic indignat ja que el cartell guanyador incompleix claríssimament les bases. Acabo de presentar una instància a la barra del bar on exposo que “I l’aliga digué: vaig ser jo” ha de ser retirat com a guanyador ja que les bases del concurs deixen molt clar que ha de posar “Corpus de 2010” i no “Corpus 2010”. Això és un error gravíssim i no se li pot permitir. També us dic que no sóc jo sol sinó que compto amb persones (molt patumaires, molt berguedanes i molt de la Mare de Déu de Queralt) que estan molestes amb aquesta irregularitat.
    Ja he parlat amb el Senyor de les Porres i li he dit que això és una injustícia i esperem que rectifiqui immediatament. S’ha de ser valent.
    A més, l’accèssit també s’hauria de retirar perquè mostra la imatge d’un patumaire fàcilment identificable i, tot i que no ho prohibeixen les bases, ho trobem de mal gust.

  4. Hahaha!!!!! Curiosament, el que ha presentat la instància real també es diu Xavi… seràs tu? hahahah!!

  5. Molt bé, felicitats al cartell guanyador.

    Ara bé, qui són els autors dels diferents cartells?

  6. Molinakis i tothom qui ho vulgui, trobareu la llista completa al bar.

  7. si us regiu per les normes de la casa gran, teniu que DESQUALIFICAR el escollit en 1e. lloc per què diu “corpus2010″ i té de dir ” corpus DE 2010″. encara què com sabeu ells no les compleixen. a mí tan em fot!!! tots molt bons!!!!feliçitats

  8. Ara una 10% per la barreja, pero que lladres i pel merchandading o com es digui, i la mes bona de totes ficaran un radas per si et pases de velocitat a la plaça per patum?? lladresssssssssssss….

  9. Igualment la millor barreja continua sent la que et fas a casa…

  10. A quina hora hi ha la penjada oficial del cartell al bar?

Digues "algu"

