Porra Barça-Xerez

Dissabte 24 d’abril, a l’exòtica hora de les 6 de la tarda al Camp Nou, Barça-Xerez. El de dalt de tot contra el de baix de tot. Minut de silenci pel Samaranch abans de començar el partit.

Lliga porrera. La cua crema. El Guillem s’ensorra cada vegada més i el Marcel és al límit de la zona dels retrassats. Facin joc.

Senyor de les porres

31 comentaris to “Porra Barça-Xerez”

  1. Fotem-li un 3 a 0 i que la UEFA ens torni les propietats després del robatori de San Siro

  2. Hi posarem un 2-0.
    Aquest any ho estic parint poc bé. Bé, aquest, i l’altre, i l’alte,…

  3. 3 a 0 i amunt!!

    Minut de silenci pel Samaranch? President, això no es pot permitir!!!!
    A veure si aviat sortirem amb samarretes de suport al Garzón!

  4. Seguiré el resultat que temporades anteriors em va donar tant bon resultat:

    Barça 2 – Xeres 0

  5. jo hi poso un…
    barça 4- manzanilla 1

  6. per mi un…
    barça 4- manzanilla 1

  7. Prat, i si hi poses un…. barça 4 – manzanilla 1, per tu?

  8. barça 5 xeres 1

  9. Barxa 2 – Xeres 0.
    Una cosa és no donar-ho tot per perdut i una altra molt diferent començar a semblar el Madrid amb tanta remuntada i tant invocar l’esperit del Bogardito

  10. Barça 3-Xerès 0. El Bojan suca.
    Per qui vagi al Camp Nou: foteu-li una gran xiulada al falangista del Samaranch. Que es podreixi eternament a l’infern i que li guardi lloc al Fraga. Això dels minuts de silenci té tela!

  11. Encertar la porra dos cops seguits, ha succeït mai? Si no ha passat, no seré jo el primer a aconseguir-ho.

    Barça 7 – Xerés 0

    I m’acomiado dient el mateix que vaig dir l’altre dia, aviam si em resulta igual de bé… i a fregir espàrrecs.

  12. Fotem-hi un 4-0

  13. Barça 2 – Xeres 0

  14. el 2-0 aquest és meu!

  15. Barça 3 – Xerès 0

  16. Jo sentit-ho molt (perquè no s´ho mereixen), el xerès arriba a aquest partit de xaiet i el llop està ferit, li cauràn cinc gols, 5-0
    Ja ho sè que s’ha d’anar pas a pas i a partit a partit però quina ràbia el partit de dimarts i que llarga es farà la setmana fins dimecres, visca el BARÇA

  17. posem-hi un 3 a 0

  18. Batza, Batza, qué, qué!! 3 – Brandi de Xerès 0

  19. Continuaré amb el 1 – 0 que tant mals resultats em dóna.

  20. Aquesta setmana estic pessimista però ,tant per tant, ho farem anar bé:
    Barça 6 – Xerez 0

  21. Jo ja em comensare a encomanar al 2-0. Per tant fcb 2-0 Jerez de la frontera

  22. Pluja de gols a l’estadi

    Barça vs Xerez 4 a 0

    Barçaaaaaaaaaa!!

  23. A veure si encerto la fórmula:

    B3-X0

  24. Barça 4-0 Xerez

  25. Barça 5-0 Xerès

  26. Barça 2 – Xerez 0

    Ah no, que aquest era el de dimecres que ve!

  27. Barça 3-Xerez 1. Gols d’Henry, Jeffren i Ibrahimovic. Continuem líderts, un punt per sobre del Madrit a falta de quatre jornades pel final de Lliga.
    Lliga porrera. Una única encertant que suma 3 punts: Anna E.
    http://lagranjaberga.wordpress.com/5a-lliga-porrera/

Digues "algu"

