Amb qui anem?

Ja sé que a hores d’ara tothom pensa només en Patum però no podem deixar de parlar de futbol. La Lliga s’ha acabat, hem fitxat el Villa, el Mourinho ha guanyat la Champions i fitxarà pel Madrit, el Cesc vol venir al Barça però l’Arsenal ens demana un pastón, els precandidats se les van fotent per succeïr el Laporta però parlem del Mundial. Amb qui anem?

TV3 ja fa dies que ens parla de lu bemparits que són els de la selecció espanyola, que n’hi juguen 8 del Barça, que utilitzen el mateix estil i sistema del Barça i bla bla bla. Encara haruem de donar les gràcies a Espanya perquè ens convoquen tants jugadors barcelonistes… Que no nos embauquen! A mi no m’enganyen. Els odio. Temps enllà ja vam explicar extensament perquè mai no podem anar amb Espanya.

I com que no hi ha cosa més trista que mirar-se el gran espectacle del Mundial i no poder anar amb ningú, ens hem de definir. I no val allò de jo vaig amb tots els que juguin contra Espanya. Molt bé, però a més a més d’això què? És tema de conversa de bar, tothom té la seva selecció preferida. Mulleu-vos.

Xavi Maldini

Anuncis

15 comentaris to “Amb qui anem?”

  1. Jo vaig amb Anglaterra. Sempre he volgut creure que els catalans –ja sigui en sentit estricte o en el sentit antropològic més ampli- som més similars als anglesos que no pas als alemanys. És una posició irracional i plena de sentimentalismes, però crec estar en disposició de justificar-la. A Alemanya, i en certa manera també a França, les coses s’acostumen a fer de dalt a baix, de la norma general al cas concret, del tot cap a les parts, de l’Estat als ciutadans, del públic cap al privat.

    A Anglaterra, i també d’una forma molt diferent a Itàlia, el sentit acostuma a ser de baix a dalt, dels casos concrets a una vaga generalització, de la diversitat de les parts com a condició indispensable a la unitat del tot, dels ciutadans i la societat civil cap a l’Estat, del privat cap al públic. Sempre he volgut creure que a Catalunya les coses funcionen més aviat d’aquesta manera, que em sembla més adequada a la mesura humana.

  2. Als fòrums catalans el Mundial de futbol també és un tema estrella. En aquest se’n parla unes quantes pàgines i l’enquesta de preferències està encapçalada per Corea del Nord. http://www.racocatala.cat/forums/fil/115022/mundial-2010-enquesta?pag=1

    Personalment també animaré les modestes Corea del Nord i Nova Zelanda.
    De països amb alguna possibilitat real de guanyar dono suport a Holanda, Alemanya, Itàlia, Costa d’Ivori i Portugal, especialment si aquest últim són capaços d’eliminar els espanyols amb unes bones barraques, trampes i agressions del Cristiano Ronaldo. Una cop eliminada la puta “Roja” els altres que no vull veure campions són ni els gavatxos, ni els anglesos, ni els nord-centre-sud-americans, sobretot els eterns favorits i pesats brasilers i argentins.

  3. Ja sé que no val però, jo vaig amb tots els que juguin contra Espanya.
    Un cop España s’hagi enfonsat en la misèria (espero que sigui a la fase de grups), per mi s’haurà acabat tot l’interès d’aquest mundial.
    No celebraré ni un gol (ni que sigui “dexilenadesdemigcamp”) que no vagi directament a la línia de flotació espanyola.
    A la Copa de la UEFA se me’n fot qui guanyi perquè no juguen els meus, doncs aquí igualment.

  4. “Ja sé que no val però, jo vaig amb tots els que juguin contra Espanya.
    Un cop España s’hagi enfonsat en la misèria (espero que sigui a la fase de grups), per mi s’haurà acabat tot l’interès d’aquest mundial.
    No celebraré ni un gol (ni que sigui “dexilenadesdemigcamp”) que no vagi directament a la línia de flotació espanyola.
    A la Copa de la UEFA se me’n fot qui guanyi perquè no juguen els meus, doncs aquí igualment.”

    Referències bibliogràfiques:
    -TORRAXIC, (2010) “http://lagranjaberga.wordpress.com/2010/05/26/amb-qui-anem/#comment-16335”

  5. Doncs jo, per seguir en la linia dels ultims anys, vaig amb Itàlia. Aquest any no hi ha gaire bon equip, així que no tinc clar si duruarem gaire, però a l’inici del mundial és la meva opció. En tot cas, la segona opció és la meva Anglaterra, que tant gentilment em va acollir durant uns mesos.

    Evidentment, qualsevol rival que s’enfrenti al nostre Xavi i companyia també rebrà el meu suport incondicional.

    Salut i futbol!

  6. Jo vaig amb Costa d’ ivori. Vull veure motius tribals, animistes fent rituals a les grades, matxets d’ un metre i mig i tios amb els ulls sortint de les conques quan els enfoquen.
    A lo millor si es creuen amb Espanya sacrifiquen algun espanyol (guanyin o perdin).

  7. Evidentment, jo també desitjo que matxaquin Espanya a cada partit. Però deixem això de banda.
    Jo vaig amb Itàlia. Són xulos, marruleros i tramposos però amb fan gràcia. En principi, no tenen res a pelar en aquest Mundial però amb Itàlia mai no se sap. En l’última Eurocopa em van decepcionar força.
    Si puc escollir una segona selecció, agafo Argentina. S’han equivocat posant el millor jugador de futbol de la història al banquillu fent d’entrenador. En principi tampoc no tenen res a pelar.

  8. Doncs jo anava, vaig i aniré amb la meva estimada Alemanya.

    Encara tinc l’espina clavada (enfonsada, millor dit) de l’última final de l’Eurocopa; i vull venjança. Tot i que he de reconèixer que no ho veig gaire clar. Però vaja, fúmbo é fúmbo; així que m’agafo a aquesta màxima.

    I qui són els rivals que detesto profundament? Docns Argentina (sé que em tiraré mig bar a sobre, però no els puc veure), Brasil (que es fotin la samba i la capoeira pel cul), França (de no ser per les mans del Tití hauria d’estar a-la-puta-rue) i Itàlia (perquè no m’agrada, i punt).

    Encara que, si se’m permet un renunci, animaré les esmentades seleccions si juguen contra Espanya. Els motius us els podeu imaginar, oi?

  9. Jo vaig amb el St Pauli. No és cap selecció però els hi desitjo els mateixos èxits que al meu Barça.
    És més desitjaria que acampBarçaaa retoquéssim els estatuts…, em venen moltes idees al cap desprès de veure aquest enllaç.
    I l’any que ve jugaran a la Bundesliga!!

    Som-hi St Pauli!!!!!

    http://www.marca.com/2010/05/10/futbol/futbol_internacional/bundesliga/1273491004.html?a=365e7e8bf1adbf23f5ce891d76a764d6&t=1273499457

  10. Jo si haig de triar vaig amb els Italians. Tot i que la selecció sembla que no és tant potent com abans encara té alguna cosa per dir, com a mínim espero que passin de grup, sinó ja és motiu de “Cese”.
    Deixant apart de que em cauen com una “patada” als ous, no donaria ni un duro pels francesos.
    El que també m’agradaria seria veure una sorpresa estil Japó, Australia o Honduras a la final o semifinal, sempre està bé veure petites seleccions aixafant als “gegants”. Si això és complís demano que pel camí també rebentin a Espanya de la manera més dolorosa possible. Gràcies.

  11. Jo em sento molt unit amb el Roonie, Wayne Roonie.
    I com que em sembla que és anglès, doncs vaig amb Anglaterra.
    Ara bé, és un “anar” que no té gaire res a veure amb l’anar amb el Barça o amb l’anar amb el rival d’Espanya, està clar. Una cosa molt més suau, de mirar el partit amb un ull, i només a estones.

  12. Jo, com tots…el primer que vull és que no guanyi la vermella baix cap concepte…com que no em sento identificat amb cap selecció dono suport a la que veig millor per guanyar: BRASIL, si guanya Holanda tampoc em faria res i nose…m’abstenc

  13. Avui la superbanda novazelandesa ha empatat al minut 93. En breus moments debuta l’autèntica roja contra el Brasil. Per veure absolutament tots els partits del mundial gratisss aquesta web ofereix uns enllaços força collonuts.

    http://atdhe.net/

  14. Cal dir-ho: he baixat al bar a veure la segona part del partit de la Roja.
    Aficionats espanyolistes que bibraven. Prepotents i confiats al principi i histèrics al final. Hehehe…

    Els del Barça, collonut:

    – Iniesta: flac, lesionat i xuts de nena.
    – Piqué: col·laboració necessària en la jugada del gol de Suïssa
    – Xavi: ha demostrat 30 o 40 vegades que no hi arriba quan llença córners
    – Pedro: pena. Ha aconseguit que el Maldini se’n rigués d’ell.
    – Villa: correcte. “le faltó el gol”
    – Busquets: substituït, gairebé no l’he vist
    – Puyol: “bravo” Puyol

Digues "algu"

