Una altra Patum

Va, que això ja ha començat. El Senyor de les porres se’n va a carregar de gèneru (barreja i mau-mau). Ens anirem veient pels carrers i els bars.

Senyor de les porres

2 comentaris to “Una altra Patum”

  1. Una Patum menys. I el temps passa: quan tenia 17 o 18 anys, vaig patir la primera ferida “greu” de Patum. Va ser culpa meva: érem a La Granja (època vodka amb lima) mamant a tota hòstia i vam veure per la tele que els plens començaven a col·locar-se a la plaça. “Va, anem-hi”, va dir algú. Al cap d’un moment ja érem al mig del merder. De seguida ens va envoltar el foc. Havia begut massa. M’empenten, no puc mantenir-me ferm i abraço un ple. Cap problema. I alegria: hem tornat a sobreviure. Ja amb les llums obertes, algú em diu: “què t’ha passat? T’has cremat la cara!”. Alguns amics assenyats m’obliguen a anar a la Creu Roja del Vall. Anava tan mamadot que mentre em curaven, m’adormia a la llitera. Des d’aquell dia els plens no són lo meu. Aquest dissabte, deu anys després, vaig tornar a la Creu Roja. Aquest cop no va ser culpa meva. No anava tou. Va ser una petita ferida de guerra. Res important: només em va deixar fora de combat mitja horeta. Culpa dels pixapins? No, coses que passen.

  2. Ara m’has fet pensar que amb totes les Patums que porto a l’esquena no he anat mai a la Creu Roja. Tantes vegades que hi he passat pel costat i encara no sé què hi ha a dins.
    I aquesta Patum no he pixat ni un sol cop al carrer. Sóc molt estrany, jo.

Digues "algu"

