Eleccions Barça 2010

D’aquí a menys d’una setmana es fan les eleccions al FC Barcelona. Tenim 4 candidats: Sandro Rosell, Marc Ingla, Jaume Ferrer i Agustí Benedito. Quin d’ells ha de ser el proper president del Barça? Què en pensa el soci de La Granja? Què en penseu de la campanya? L’esteu seguint?

Senyor de les porres

Anuncis

16 comentaris to “Eleccions Barça 2010”

  1. El Sandro està clar que no, el Ferrer fa cara de pallús i l’Ingla no li veig. I si votem el Benedito?

  2. Jo fa una semana hagues votat l’Ingla…però ara mateix torno a estar indecis. El sandrusco em fa una mica de por k sigui rollo florentino, el ferrer no m’agrada gens, l’Ingla el veiem bé però no m’agrada que ataqui tan al personal i el benedito tampoc l’acabo de veure…

    Encara no se qui votare…

  3. Està passant el mateix que en les pasades eleccions, cada un dels candidats és pitjor que l’altre. Fa uns anys eren, Fernandez, Minguella, Basat o el mateix Laporta, que l’imatge que en teniem en aquells anys, almenys personalment, no era gaire bona, estan a l’Elefant Blau tenia el rol de l’Oriol Giralt d’ara!. Anar emprenyant amb mocions de censura i collonades varies.
    I ara més del mateix, jo avanç de començar només em feia tilin l’Ingla, però ara mateix ni ell ni cap, ho sento no m’agraden.
    I em fot no anar a votar perque amb les eleccions del Barça tinc moltes més opcions de sortir guanyador, que no pas en unes generals o unes autonomiques o estatuts… vull guanyar unes eleccions ja!!!!

  4. Carai si que tenim indecisos, m’apunto a la festa.
    L’Alexandre no el voto ni borratxo, el Benedito no és tan conegut però pinta tres quarts del mateix. Em queda llençar la moneda de 3 cares amunt per decidir-me entre el senyor Ingla, el senyor Ferrer o el senyor Votnul.

  5. Jo faig una valoració optimista de la meva indecisió actual.

    El Sandruscu no em cau gaire bé, no se’l veu brillant i és el portaveu del grup Godó (Ni Oblit ni Perdó). Ara bé, em cauen molt pitjor els seus seguidors (nunyistes, tribunerus, espanyolots, periodistes i xusma variada) que no pas ell mateix. És a dir, per mi el problema no és tant el personatge com el seu seguici i estic pràcticament resignat a tenir-lo com a president. No serà un dels nostres, però estic bastant segur que no serà un desastre total.

    A l’Ingla no li agrada el futbol i cada dia li falta més gas. Vols dir que arribarà a diumenge? En principi, descartat.

    El Ferrer té el suport del Laporta i amb això n’hi hauria d’haver prou per donar-li el meu vot, però sabent com ha anat tot plegat i que té carisma nul, no ho veig clar.

    El Benedito em cau relativament simpàtic, però no crec que el voti, a no ser que es convertís en l’opció del vot útil per renúncia dels altres dos candidats.

    Decidiré el meu vot l’últim dia, quan els tres no-Sandruscus ens diguin a qui d’ells hem de votar, esperant que no siguin prou imbècils com per arribar al diumenge enfrontats entre ells servint-li amb safata al Rosell.

    Això sí, aniré a votar.

  6. ja té nassos la cosa, jo que tinc clar a qui votaria i no tinc vot!!

    si votés ho faria per l’Ingla. No és que m’encanti com a persona però en això coincideixo en tots els candidats i per tant em miro els acompanyants i és llavors quan ho tinc clar per eliminació. Els acompanyants del Sandro fan més por que gràcia (nunyistes, dorna, boixos nois camuflats,…); tinc ganes de perdre de vista al de les americanes i l’Oller de pas; i, finalment, no sé qui va amb el Benedito o més ben dit si hi va algu que no sigui la seva familia (que diu que seria qui avalaria), vaja que crec que li falta suports amb cara i ulls.
    De tots plegats els més fiables són els de l’Ingla tot i que a alguns els semblin uns grans “traïdors de la pàtria laportista” no van fer res que no hauríem fet molts de nosaltres si haguéssim estat al seu lloc, per mi tenen experiència i un origen menys dubtós.

  7. Ara us tremolen les cames? Si el president Laporta diu que s’ha de votar Jaume Ferrer, doncs a votar Jaume Ferrer! Tanta adulació pel President i ara dubteu entre el qui ell ha designat com el bo, i un mindundi que ni el van deixar estar a la junta o un TRAÏDOR que si s’hagués sortit amb la seva no haguéssim guanyat els 7 títols.

    VOTA BÉ, VOTA JAUME FERRER!

  8. Voteu al Benedito de veritat. Els meus pares es coneixen des de fa molt temps i us puc jurar que es una bona persona.

  9. Apreciat senyor X, jo dec ser un dels individus que ha fet més ostentació de laportisme des d’abans de les eleccions del 2003 i fins a l’actualitat. Per què potser no votaré al jaume Ferrer? Doncs perquè no és el candidat laportista.
    El president ho ha fet tot bé (o almenys allò que sabem) excepte la successió. Va triar el Godall i va insultar el Ferrer. Després va insultar el Godall i va abraçar el Ferrer, tot i que aquest gairebé li feia vores. El Ferrer no és un Laporta, això es veu d’una hora lluny. La qüestió és que el president no va saber triar hereu (o no va poder convèncer el Sala i Martín) i així estem, sense candidat.

    A partir d’aquí entenc que només ens queda el vot únic antisandrusku. Esperem que abans de diumenge ens deixin una mica més clar qui és aquest home útil. A hores d’ara, sospito que és el Bendito.

  10. Decidiré el meu vot demà baixant cap al Camp nou. Jan, com et trobarem a faltar.

  11. Segons una mostra totalment rigorosa a peu d’urna entre els votants grangers, el nou president del Barça seria Marc Ingla.
    Marc Ingla. 61’4 % dels vóts
    Jaume Ferrer: 30’4 %
    Agustí Benedito: 8 %
    Alexandre Rosell: 0,2 %
    S’hauran d’esperar els resultats definitius per comprovar la representetivitat dels socis grangers.

  12. Sandro Rosell, nou president del Barça amb el 61’35% dels vots. Benedito (14’09%), Ingla (12’29%) i Ferrer (10’80%).
    Els grangers estem molt contents. Molt bé, eh?

  13. Reflexions del periodista Toni Aira sobre els resultats de les eleccions: http://ow.ly/1Y0YK

  14. Un cop demostrat, podem dir-ho. L’error (únic?) del mandat Laporta ha estat no preparar la successió. De fet, gairebé sembla que s’hagi esforçat a fer-ho el pitjor possible. No m’empasso mai les teories de la conspiració, però em creuria que el Laporta volia que guanyés el Sandruscu per aclamació…

    L’ambient d’ahir al matí al Camp Nou era fantàstic. Com que tenia claríssim que res no podria evitar la victòria del Sandruscu, vaig decidir estalviar-me de votar el Bendito, no fos cas que després se sapigués que és vés a saber quina mena de sociata…

    Total, que vaig votar el Ferrer, tal i com digué Laporta. Un mal candidat, sens dubte, però em feia pena que tragués menys vots que firmes i que tothom ho aprofités per encardar-se’n i menysprear el Laporta. Per això li vaig donar el meu sufragi. Vaig ser jo.

    Em sembla que et trobarem a faltar, president!

  15. 1. Què pinta Javier Bordas, el rei de les discoteques de Barcelona (amo del Grup Costa Este), de vispresident esportiu? Quan trigarem veure els futbolistes a aquestes discoteques, promocionant-les, fent-se fotos amb els clients, per tal que aquest Javier (Costa Este! visca el Barça catalanista) es continuï forrant?

    2. Quina serà la cadena de gimnasos -Sandro sempre cita això dels gimnassos- que es farà amb el gimnàs del futur projecte Barça Parc al voltant de l’estadi? Quina cadena recollia signatures per Sandro Rosell? El DIR.

    3. Qui serà el vispresident institucional del Barça? Carles Vilarrubí. ADN pur dels poders fàctics del país. L’home que coneix a la perfecció els deu “patriarques” del tinglado català que es van fotografiar amb Rosell a casa seva.

    http://www.naciodigital.cat/noticia/15647/sandro/companyia

    4. Quin serà el preu a pagar a aquest sanedrí de deu persones? Podem aventurar-ho:
    -Allunyar el Barça políticament del moviment sobiranista.
    -Recuperar el control de la institució amb tot el que això representa a nivell empresarial i de poder simbòlic.
    -Tancar l’aixeta de l’entrada de nous socis per evitar que les noves generacions de classe mitja-baixa, ideològicament independentistes, creïn un gruix social que els faci perillar el control recuperat del club.

    5. El control social s’exercirà en dos sentits: tornarà el poder de les penyes (caspa, populisme i dretanització a dojo) i s’intentarà crear un grup d’animació jove afí a la directiva. Es repetirà, doncs, la recepta Núñez.

    Un pas enrere gegant. Vénen temps difícils.

Digues "algu"

