Hem de fer Mundial porrer?

Algun dia d’aquests comença el Mundial de futbol. Fa gràcia perquè juguen a futbol però fa una mica de cosa perquè la Roja té serioses opcions de guanyar. L’última experiència de l’Eurocopa porrera no va acabar gaire bé.

No li he consultat al mindundi però al Senyor de les porres li fot una mica de mandra el Mundial porrer. Però, com sempre, el que digui el poble.

Què fem? Si hem de ser només 8 o 10 no cal que comencem. Com ho fem?

Senyor de les porres

4 comentaris to “Hem de fer Mundial porrer?”

  1. Jo m’hi apunto segur. A veure què diu el poble…

  2. Jo per primer cop a la vida i si mi voleu també participare!! Som-hi Hondures!!

  3. Jo vull Mundial prrer. Aguantar sense porrejar fins a finals d’agost és una tortura insuportable…

  4. A mi se m’en refot el Mundial perquè no juguen els meus, però si s’ha de porrejar, porrejarem. Ja dic ara mateix que no seré gens regular amb les apostes.
    Entenc que al Senyor de les polles li faci mandra… encara no ha començat i ja m’he cansat de l’eufòria de la puta roja!! Això serà moooolt llarg de passar!

Digues "algu"

