Porra Holanda-Espanya

Diumenge 11 de juliol, final de la Copa del Món de Futbol – Sud-àfrica 2010. A 2/4 de 9 al Soccer City Stadium de Johannesburg, Holanda-Espanya.

Mundial porrer. El Ferran és el virtual campió de la competició i hi ha força candidats per la zona Champions. El Joan s’haurà d’espavilar molt per sortir del pou dels retrassats. Facin joc.

Senyor de les porres

Anuncis

29 comentaris to “Porra Holanda-Espanya”

  1. Holanda 1 – espein 1

    A l’últim minut de la pròrroga penalti i expulsió del Casillas, Valdés a la porteria. Robben fallarà, i a la tanda de penals, el gran meta español Victor Valdés en pararà 4, però Espanya en fallarà 5, serà recordada per sempre més com la final dels pals rodons, i tornaràn les porteries de pals quadrats.

    Holanda campiona del món!

  2. com tota bona final…

    holanda 0 – spain 0

  3. Holanda 2 – Puta Espanya! 1

  4. Holanda 2 -Spain 1.

  5. Seguiré la meva dinàmica de tot el mundial i triomfaré!

    Holanda 2 – Puta Espanya 0

    Em sembla que sóc l’únic que sempre ha apostat en contra d’Espanya. El senyor de les porres ho confirma? Tinc premi?

  6. Holanda 1 – 2 Espanya

  7. com que tampoc tinc opcions, deixaré que parli el cor:

    Holanda 5 – Spain 0

    i a cagar a la via!

  8. jo no he apostat cap cop per espanya tampoc, cols!

  9. Em dol en el fons de l’ànima però ho diu el meu oracle i ho diu el Pop Delscollons, així que: La taronja mecànica zero – Espana-Barca-Carinos dos.

    Sort que jo emigro a Aquileia amb el Ferran i el Cols i no veuré el triomf de la Roja ni les seves conseqüències.

  10. Game Over

    -Puta espanya vs l’esperança holandesa 2 a 1

  11. Ja em perdonarà, senyor de les porres, però no entenc res. Que no vam apostar ja, als finalistes? Aquesta competició no l’entenc. En fi, com que existeix l’article 26, millor que calli…

    Espanya 1 – Holanda 3, és el que aposto (en realitat quedaran 4-1). Una altra aposta perduda… i en van…

  12. Jo em comformaré amb un Espanya 2 – Holanda 2,
    amb un empat a 3 al final de la prórroga,
    i la victòria d’Holanda quan el Robben marca el 4t penal al Casillas després que haguéssin fallat el Villa maravilla i el Xavi.
    I que es fotin tots plegats.

  13. Seré fidel al meu pronòstic inicial que Holanda guanyava el mundial i que eliminava EspaÑÑÑa (vaig posar a quarts). Per tant:

    Holanda 1 – EspaÑÑÑa 0

    En fi… que hi hagi sort!
    Salut i marxo a celebrar la victòria uns quants dies (la victòria de la lliga porrera eh)

  14. Som-hi! Molta sort pels tulipans…. espero errar

    Espanya 2 Holanda 0

    Vull que el Xavi es tenyeixi el cap amb la bandera espanyola,a veure si aixì comença a patir algun xiulet l’any vinent al Camp Nou.

  15. uf… El pop ho ha deixat clar però…
    Holanda 3 – España 1!

  16. Ejpaña 2- Holanda 2.

    A la merda tot.

  17. HOLANDA 2 ESPAÑÑÑA O

  18. Tulipans 1 – Ximpans 3

    També porrejo que el més botifler de tots a les celebracions per Madrid serà el Piqué.

    Atumapelcultotsmecagumdeu.

  19. Holanda 0 España 1 , ho diu el pop Paul

  20. Holanda 0-Espanya 3. Un gol del Pedro cau segur. La meva tàctica per no emprenyar-m’hi és donar per fet la victòria clara d’Espanya. Tot el que vingui, serà de més a més.
    I per més quillos amb fracàs escolar que surtin a pitar amb els seus cotxes tunejats no permetré que que la mosca em pugi al nas.

  21. Gé, aquí els que hi entenem som tu i jo: vam ser els dos únics porraires que, de bon principi, vam dir que la teva selecció i la del Fras guanyaria el Mundial. Avui toca celebrar-ho.

    Lo normal seria que el Robben fes dos gols, l’Sneijder un i el Van Parce un altre, però diré Espanya 1 – Holanda 0. Aquests espanyols que juguen tan bé i són tan ben parits són més garrepes que la millor Itàlia.

    Vull que arribin als penals! Vull veure el Pax patint moltíssim.

  22. Jo faré com el Xavi, ja estic fart d’anar apostant per la derrota d’Ecspaña i mai passa. A més si ho diu el pop… Que ens hem tornat tots bojos, o què?

    I posat a creure amb fenòmens paranormals. Farem com van fer els de Tele 5 amb el gol del Pujol de córner. Per tant diré que la roja mai ha guanyat un mundial a veure si ho fan aquest any, que s’el mereixen molt, perquè son molt bemparits i així a veure si passa el contrari (llei de Murphy) i bla, bla, bla. En definitiva:

    Holanda 1-2 Ecspaña

    I continuant amb la tònica del 5è mil·leni, me’n vaig a resar uns pare nostres, a encendre ciris, a creuar els dits, a tocar fusta, a…

  23. Pop a la Gallega ja!!!

    holanda 1 – Espanya 0

    Estic segur que la merda espanyola serà campiona però la meva consiència no em permet apostar al seu favor.

    Puta Espanya

  24. Holanda 3 – 2 els que van de vermell (però avui no)

  25. Que no falti el sentit de l’humor: http://ves.cat/ahoA

  26. Ens donaran pel sac:

    Holanda 1 – Paña 2

  27. Jo també crec que guanyaran, tot i aixi teinc esperança…

    holanda 1-1 roja

  28. HOLANDA 2-ESPANYA 1

  29. Holanda 0-Espanya 0. Guanya Espanya a la pròrroga amb gol d’Iniesta.
    Mundial porrer. Prat és l’únic encertant, suma 3 punts. Els altres que havíeu apostat l’empat en sumeu 1.
    Campió pels pèls: Ferran.
    http://lagranjaberga.wordpress.com/mundial-porrer/

Digues "algu"

