Nova etapa

Fi de la operació. El pacient es recupera segons el previst. Ja s’ha despertat de l’anestèsia i ha pogut orinar. No s’espera que hagi perdut memòria però encara estarà uns dies a tornar al 100%. Cal tenir paciència.

Comença la nova etapa a lagranjaberga.cat Endavant!

Gràcies als doctors @sergifernandezb @jordimillan i @xatobo

Senyor de les porres

Anuncis

19 comentaris to “Nova etapa”

  1. Si ara fós una quinzeanyeraxuxi us diria: Primeeeens! Wapuuus!

    Com que ja sóc una mica més closcada: Celebro que l’operació hagi sigut un èxit, molt apreciat blog!

  2. Bé, bé, la cosa fot prou goig i em sembla que no hem perdut res. Que regni l’alegria. Amb aquest nou cotxe tan modern i llampant lligarem molt. Prometo posar a prova la capacitat de l’estri escrivint entrades tant o més llargues que les de sempre. Primer, però, hauré de parlar amb el Mindundi o el mismíssim senyor de les Porres perquè m’expliquin on collons he de teclejar per poder publicar a la granjaberga.cat

  3. Macu!
    Però aneu alerta; La cara de la Belen Esteban estava millor abans d’ operar-se.
    Espero que aquest bloc tingui més calaixeres. Ja m’ explicareu quines.

  4. Vigileu amb aquestes operacions, que un error mèdic podria fer que us trobessiu amb un implant allà on abans hi havia una altra cosa. La sanitat pública és la sanitat pública.
    Ànims, i a porrejar!

  5. Oh, què macu aquest nou piset!!!! Caram, ja es nota que us heu gastat els calers “granujas”…
    Apa, doncs, que aquesta nova etapa sigui plena d’èxits!
    Amén.

  6. Això de tenir domini fa goig. No sé perquè serveix, però sembla que vesteix.

    De totes maneres, com que sempre és més constructiu “rajar” que no pas mamar-la, doncs som-hi:
    A la meva pantalla, les entrades i comentaris del bloc ocupen només la meitat de l’espai horitzontal, el text visible és escàs i les fotos s’han fet petites. A canvi, l’espai l’ocupa una mica de comprensible propaganda i sobretot molts comentaris de twitter provinents de garrulos varis que no he vist mai al bar. Són amics vostres? Meus no.

  7. Senyor Aleix.
    Primer de tot, bon dia.
    Segon de tot, això de les fotos és un canvi estètic. Ja ha d’anar així. Quan amplies l’entrada ja veus la imatge a mida normal.
    Tercer de tot, tots els objectes laterals són de prova. Estarem uns dies a trobar els complements ideals a aquest vestit nou. S’escolten propostes.
    I ja per acabar, Sandro demisión.

  8. Em podeu posar amb atencio al consumidor? Gracies.

    Soc una mica loser i jo vaig amb rss, no se si es porta gaire pero mira. Total, que soc incapac de trobar l’rss dels comentaris. M’he de canviar les ulleres o es que no hi es???

    Merci!!

  9. Això de l’RSS ja no es porta. No et canvïis les ulleres, aquestes de Red Neck ja t’estan bé. L’RSS dels comentaris no hi és.
    Apunta: http://lagranjaberga.cat/comments/feed/

  10. Ets macu, Marc. Mira que encara anar amb l’RSS… Si jo fos el Senyor de les Polles et fotria fora del bloc per torracollons, home!

    Fora conyes, si això de les fotos xiques és volgut, res a dir. Ja hi ha prou dissenyadors al món com per ficar-m’hi jo també. De fet, ja havia sentit a dir que de cara a la temporada tardor-hivern es portarien les fotos petites. Això sí, a la dreta a mi m’agradava més veure-hi les notícies variades que no pas els comentaris del twitter. Aquí deixo la meva opinió.

  11. Això de veure els comentaris recents agrupats per entrades m’agrada.

  12. Mica en mica ho anirem trobant. A mi, encara no em convenç del tot.
    Hi ha més idees per anar millorant però també hi ha poc temps i poques habilitats informàtiques.

  13. Moltes gracies!!!! de debo que no ho fa servir ningu mes?¿ quina decepcio….

  14. M’agrada aquest últim retoc que el senyor de les Porres ha fet al blog: més amplada de text per les entrades.

    Aprofito també per fer una proposta: no podríem recuperar la imatge de la casa vella on es veia, des de dalt, la localització del bar? Era maca, no? No quedaria bé a la part superior dreta de la nova façana?

  15. Senyor de les Porres, tinc por.

    Fa una estona que corro pel bloc i no paren d’aparèixer missatges diabòlics que criden visques a Montilla i als sociates, al mateix temps que s’autoencoratgen a guanyar les eleccions del 28-N.
    Què passa, s’han fet forts i han agafat el mandu del bloc? Em vindran a buscar a casa? Veig que tot és culpa d’un tal abelgama77 i del senyor Bullich. No sé què s’han près, però estan eufòrics.

    Continuo tenint molts dubtes de que aquest bloc hagi de servir de caixa de ressonància a qualsevol twittaire pertorbat, per molt berguedà que sigui. Que fotin propaganda a casa seva, home!

    Queda dit.

  16. Ara si, molt més net i endreçat!

Digues "algu"

