Porra Barça-Sevilla

Dissabte 30 d’octubre a les 10 de la nit al Camp Nou, Barça-Sevilla. Torna la Liga de las Estrellas.

Lliga porrera. S’estrenen en la defensa del liderat el Cols i el Lleïr. A veure quan duren al capdavant. Facin joc.

Senyor de les porres

33 comentaris to “Porra Barça-Sevilla”

  1. FCB 1 – Sevilla 0

    i ja està!

  2. 2-0. No podia ser d’ altre manera.

  3. Hi falta el 3-0. Ja el poso jo!

  4. 2-1 Visca el Barça! Lau

  5. 2 a 1 Visca el Lau! Barça (o és al revés…?)

  6. Si el sandrinho no ens retoca res més encara guanyarem aquest partit…

    3 a 1

  7. Posem-hi un 3 a 2. Cada dia estic més emprenyat amb el rossellisme.

  8. jo crec en un 4 a 1, a veure si desperten els nostres petits “golejadors”…

  9. Al Loro, que parla el Líder!

    Barça 3 – Sevilla 1

    PD: Bojan, moltes gràcies ser tant petardu i fer-me líder, però ara ja pots marxa del club i de passada emportar-te al Sandruscu.

  10. Ara que el Guillem no torna a recaure al seu resultat històric, m’abono al 2-0.

  11. Barça 3 – Zevija 1

    Llamas demissió! Perdó, volia dir: Sandruscu demissió!

  12. Va, doncs jo també hi poso un 2 a 1 i m’uneixo a la penya Visca el Barça/Visca el Lau!

    Barçaaaaaaaa!!

  13. Aquesta dissabte serà de traca i mocador:

    Barça 5 – Sevilla 0 amb hattrick del Gafe.

  14. No juga el Palop, que és la persona que te més llet quan juga contra el Barça, pulutan aillem la ics i el resultat és:

    Barça 4 Sevillanos yonkis i gitanos 0

  15. Futbol Club Barcelona 3 – 0 Sevilla

  16. Va, fotem-li pel broc gros:
    Barça 4 – Sevilla 2

  17. Jo hi posae un 3-2 tambe…jo per tenir una escopeta de fira de dalanter centre, prefereixo tenir-hi el bojan abans que el villa…no em cau tan malamen

  18. Gafe-Villa 3 – 0 Se-villa

    Algun dia aconseguiran ficar el 3r, no?

  19. Ja ho sap tothom, però algú ho havia d’apuntar: el Barça va guanyar 5 a 0. Només ho va encertar el Margi. Tothom suma pel signe menys el Francesc. El Jefe s’ha fugat. Quan torni, posarà ordre a la classificació.

  20. El Senyor de les porres ja és aquí. Mindundi, ja em poso al mando. De seguida que pugui poso ordre al caos creat tots aquests dies.

Digues "algu"

