Resultats porra e10

Aquests són els resultats de la porra sobre les eleccions al Parlament del bloc de la Granja. El vencedor és Xavi LL i el porraire més retrassat és, sens dubte, el Kiku.

Senyor de les porres

Anuncis

2 comentaris to “Resultats porra e10”

  1. Almenys tinc més habilitat pronosticant escons que no pas resultats del Barça.

    Demanaré a la Junta electoral que em doni la victòria per dos motius:

    – El Llamas es va esperar a que jo porregés per copiar-s’ho.

    – Vaig pronosticar un 2.5% dels vots per PxC: clavada.

  2. EEEHHhhh! He guanyat algo!!

    Aleix, embaucador, els mèrits són meus i de les meves habilitats sociopolítiques.. hehehe

Digues "algu"

