Porra Barça-Saragossa

Dissabte 5 de febrer, a les 8 del vespre al Camp Nou, Barça-Saragossa. Un nou pas cap a la Lliga. En principi, la Llotja ha d’estar ocupada només per dones. A veure què passa.

Lliga porrera. El Margi i el Prat s’estrenen com a nous fanalets vermells de la classificació. El Fras continua intractable. Facin joc.

Senyor de les porres

28 comentaris to “Porra Barça-Saragossa”

  1. Senyor de les pomes, cada dia m’agraden més les seves “currades” per il·lustrar els partits de fungol. Dit aixonses…

    Barça 3 – Sara goza (de placer) 0

  2. Ja torno a ser aquí!

    Barça 3 – SaraCarboneroseteveelplumero 0

  3. Doncs jo també: tres a zero.

  4. Dons jo hi poso un 4 – 0. Vagi bé!

  5. Futbol Club Barcelona 4 – 0 SaraCarbonerogossa

  6. a mi m’agrada el 4-0!

  7. Senyor de les Porres, m’apuntu el tantu del jeroglífic.

    Ah, per cert, dissabte sí: 5 a 0 i a esperar Sex Fàbregas

  8. Per mi un 5 a 1 i a veure si sortim del pou.

  9. Cullons sembla que tothom s’ha abonat al 3-0, jo seguire en els meus tretze. i m’abonaré al resultat que tants beneficis m’esta donant aquesta temporada

    Barça 3 – Saragossa 0

  10. Ens els tretze anys que tens seguiràs tu, i durant temps….

    FCBarcelona 6 Saragorda 1 (Edmilson)

    Aneu fen cas al Fras que us portarà allà on ero jo la semana pasada!!

  11. Collonut…
    Ja sóc el retrassat màxim! A veure si segueixo tant fi com en les últimes porres.

    Barça 4 – Saragossa 1

  12. Barça 2 – Saragossa 0

  13. Partit complicat, tindrem el cap a la Champions i a carnestoltes.
    FCB 5-0 Saragossa

  14. Barça 4 – Saragossa 0

  15. Mmm…aquests no valen res, n’hem de fer molts…va, posem-hi un 4 a 1 i llestos!

    Barçaaaaaaaaaaa!!

  16. Barça 5 – Saragossa 0 !!!

  17. 3 a 0.

    Piki, vuelve a la selva. No saps ni comptar: sempre acabes la teva merda d’aposta amb dos lamentables signes d’exclamació i avui n’hi has fotut tres. Que vols fer veure que ets molt del Barça? Sandrusquista! Visit Spain, visit Vilada.

  18. Barça 4 – Saragossa 0

  19. Hi posaré un 3 a 1. Apa, em vaig a vestir per a la rua de Carnestoltes.

  20. L’Aguirre parlava de fe, per intentar guanyar. Doncs a mi posa’m un:

    La Moreneta 5 – 0 La Pilarica

    I per l’extrapoint: 4 colles castelleres i 1 de toreros.

  21. Barça 4 – Saragossa 0 !!

  22. Barça 1 – Saragossa 0. Gol de Keita.
    Lliga porrera. Cap encertant. Tothom suma 0,5 per encertar el signe del partit.

Digues "algu"

