L’única loteria és la de casa meva

Una vegada finalitzada la 7a Lliga porrera, continua la llegenda negra que diu que cap campió d’una lliga porrera no repeteix. Ja són 9 competicions (7 lligues porreres, una eurocopa i un mundial porrer) i encara ningú no ha repetit victòria. El Molinakis s’afegeix a la llista de guanyadors: Aleix eB, Teti, Aleix C, Kiku, Parce, Àngel, Ferran i Lleïr. Ja podem penjar una foto més a la sala dels campions, al bar.
SP: Tenim amb nosaltres al flamant campió de la competició porrera. Els papers s’inverteixen i avui és el periodista l’entrevistat. El món al revés, Molinakis?
M: Sí. I que duri! Espero que aquesta sigui la primera entrevista a un campió que vol repetir títols i marcar una era al món porraire.

SP: Ha estat una competició molt difícil, no hay rival pequeño, bueno si no, és un somni fet realitat, sense vosaltres no ho hauria aconseguit, hi ha que seguir treballant… amb quin tòpic es queda per resumir aquesta 7a Lliga porrera?

M: Bueno, està clar que el futbol hi juguen onze contra onze, que si tu tienes el balón el otro no lo tiene, que no hi ha porraire petit, que si no porrejes és gairebé impossible encertar el resultat, i bé, que ara ja em puc morir.
SP: Li puc fer una pregunta? Li fa res que el tracti de vostè? Tu com et sents? (Com m’agrada entrevistar periodistes…)
M: M’encanta que em tracti de vostè, a més ho fas de collons. Però què vol que li digui, potser millor que em tutegis. Començo a tenir complexe de ciutadans… doctor, és greu?
SP: Els penals són una loteria?
M: L’única loteria és la de casa meva. Dècims pel dijous i del dissabte, i primitives, gordos, bonolotos, quinieles, quinigols, euromillons i lototurf, que aquesta última no la coneix gaire gent però també toca.
SP: Has guanyat un cap de setmana con todos los gastos pagados a La Granja. Amb què combina millor la tònica Fentimans?
M: Crec que tinc unes 50 o 60 combinacions diferents, i serà una cata difícil, però intensa. Accepto el repte. Em consta que el Millan està sota la barra demanant clemència. Però… #sesiente haver fet trampes i no haver-me deixat guanyar.
SP: Sí? Ha estat una competició neta?
M: Molts rivals s’han esforçat en tirar-me merda tota la temporada, sobretot al final. Però jo ni em dopo, ni sóc un hacker, ni pixo colònia. He guanyat i punto i res més.
SP: Doncs punto i res més. Apa, bona Patum, bon estiu i bon Nadal.
Anuncis

2 comentaris to “L’única loteria és la de casa meva”

  1. Un gran titular! Te l’ha fet el periodista?

Digues "algu"

