Porra Getafe-Barça

Dissabte 26 de novembre, a les 10 de la nit a la vora de Madrit, Getafe-Barça. Estamos hablando de Pedro León.

Lliga porrera. No hi ha extrapoint. Facin joc.

Senyor de les porres

Anuncis

30 comentaris to “Porra Getafe-Barça”

  1. Porrejaré el primer per no oblidar-me’n. Aquest cap de setmana seré a Riga, Letònia ;)

    Getaf 0 Barza 3

  2. Porrejaré segona i em copiaré al Xavi Ll.: Zero a tres.

  3. Jo ja no se que fer, cada setmana em quedo a un suspirt de l’encert

    getaf 0 – Barça 2

    Ajudes socials per els ornitolegs Ja!!!!!!

  4. Pfff. Després de la Champions torna el malson de la “Liga de las estrellas”. 0-1

  5. Getafe 0 – Barça 2

  6. Doncs jo, 1 a 3

    Barçaaaaaa!!

  7. GETAFE 0 – BARÇA 2

  8. 0 a 4
    Un de Messi, un del Xavi, un del Cesc i un del Villa

  9. Jo em quedo amb l’1 a 3 de rigor…

  10. Getafe 0 – Barça 4 !!

  11. Getafe 1- Barça 2

    Estic que em suto!!!!!!!!!!

  12. Getafe 1 – Barça 0
    Lliga porrera. Ningú no encerta ni resultat ni signe del partit.
    http://lagranjaberga.cat/8a-lliga-porrera/

Digues "algu"

