Sóc un corredor de “fondu”

Aaafactivament! Ens trobem amb el flamant campió de la 8a Lliga porrera. A veure si té uns minuts per a nosaltres. Joan, Joan… aquí el Senyor de les porres per al Bloc de La Granja!

Senyor de les Porres: Ha estat una competició molt difícil, no hay rival pequeño, guanya qui fa més punts… amb quin tòpic es queda per resumir aquesta 8a Lliga porrera?

Joan: Evidentment que la veterania és un grau, suposso que deu ser un cop dur per als grangers porraires que l’avi de la lliga s’emporti la 8ª. Sóc un corredor de “fondu”, a poc a poc i bona lletra. Llàstima ara que estic embalat els rumors indiquin que s’acaba el porrejar. Justament quan començava el meu cicle!

SP: Com has vist els teus rivals? Qui has vist més fort?

J: Evidentment que els rivals no em preocupen. Un “fumbolista” curtit al Torneig de l’Amistat ( Per cert, reportatge d’investigació, ja!!) no té por de res ni de ningú. Això et dóna un bagatge “fumbolero” més que suficient per afrontar porres, tàctiques i el que faci falta!

SP: Has guanyat un cap de setmana con todos los gastos pagados a La Granja. Ja saps quins gintònics demanaràs?

J: Per favort, SP, mariconades no! Cervessa i que no en falti! I si el Boss del local em deixa portar un parell d’amiguets, li fotem les neveres potes enlaire!!! . A canvi portem les guitarres i ens arranquem per rumbes usarakianes! La festa està assegurada!

SP: 3-4-3 o 4-3-3?

J: Fa tard, senyor de les …  . Això ja no es porta. no va veure el partit de diumenge? 1-3-7-0!  I anticipo la propera variant: porter-davanter!

SP: Creus que els extrapoints han estat decisius en la classificació final?

J: Home, els 2 porraires que em segueixen a la clasificació tenen mes extrapoints que jo, “pulutant” poca cosa cambiaria. Ah, un “saludu” al Canari, a qui no tinc el gust de conèixer, pero deu ser “lu” més semblant als de la meva “quinta”. Medalla de bronze JA!

SP: Entrem en la part més personal de l’entrevista. Et lleves ben d’hora ben d’hora?

J: Sobretot la nit de divendres a dissabte, dia d’assaig d’Usaraks. Em llevo “rivendres” al matí i fins dissabte a la nit “nonstop”. Estem imparables!

SP: Doncs apa, ja estem. Bones festes i bon any nou!

J: Bones festes i bon any a tutolom!

PD. Salutacions al Pax, de part de la meva dona perica!! Ens veiem al St Eloi!

.

Són 10 competicions (8 lligues porreres, una eurocopa i un mundial porrer) i encara ningú no ha repetit victòria. El Joan s’afegeix a la llista de guanyadors: Aleix eBTetiAleix CKikuParceÀngel, FerranLleïr i Molinakis.

Senyor de les porres

5 comentaris to “Sóc un corredor de “fondu””

  1. Per no escapçar les tradicions, no m’estaré de dir que la Lliga que aquí es considera de l’Aleix C correspon en realitat al Sergi, el que passa és que no se li va comptar que… un partit… ajornaaat… zzzzzzz

  2. Continuem amb les tradicions: Jo vaig ser el guanyador del prestigiós torneig que precedeix la Lliga Porrera i no surto mai a les estadístiques ni als historials, ni bla, bla, bla bla…

  3. Amb la vena de sa senyoria de les porres i per al·lusions… Mmmh… Felicitats.

  4. E mú triste de pedí pero má trite e de no podé PORREÁ. I si us repensesssiu això d’eliminar La Granja Berga? Sàpigueu que jo ho lamentaria moltíssim.

  5. Repeteixo m’ofereixo voluntari per ajudar al señor de les porres en la proxima lliga porrera

    Soc el Fras i tinc por dels morancos

Digues "algu"

