Porra Al-Sadd-Barça

Dijous 15 de desembre, a les 11:30 hora berguedana, semifinal del Mundial de Clubs. Al-Sadd-Barça.

Lliga porrera. Penúltim partit de la història de la competició. El Joan va lídert. Falten els extrapoints de la porra de l’inici de la Lliga i els punts de fidelitat. Facin joc.

Senyor de les porres

29 comentaris to “Porra Al-Sadd-Barça”

  1. Come on!!!

    ALÇAT 0 – BAR SA LONA 2

    I Sandro dimissió, Urdangarin fora del Palau i Nuñez fora del museu. He dit

  2. Aixi que la penultima porra de la historia???
    Em puc oferir voluntari per intentar continuar amb aquesta tan preciada tradicio?

    Al lio
    Els amics del petoli 0 – barça 4

    • Aaafaactivament, si no canvien radicalment les condicions de treball, el Senyor de les Porres no continua. Aquest bloc va com el cul (fa temps) i no s’intueix la més mínima voluntat de millorar la situació.
      Bé, la competició pot continuar; el Senyor de les Porres, difícilment.
      A més, no toco gaire caler i el mindundi, com que té fred a la calva, sempre posa la calefacció massa alta cosa que no afavoreix un bon clima de treball.
      Tinc ofertes del blogpaià i d’algun fotolog. Estem en negociacions.

  3. Foteu-mi un 0 a 4.
    Hem de trobar alguna persona o el Fras per seguir porrejant, això ha de continuar….

  4. Al-Sadd 0 – Barça 3

  5. Senyor de les porres “quejica”!!!

    Qataries 0 – Qatar Fundation 6

    M’estimava més l’Sperance de Tunis…

  6. M’apunto al carro del 0 a 3

  7. Vaja… fotemli!

    Sad (de trist) 0 – Barza 4

  8. ostres tu, jo d,informatica no en sè pero si voleu cambiar la cuina,les portes…. em podeu trucar.
    Al tema Alsad 0-Barça 5

  9. 0-3
    Al·là és català, ho diu l’Alcorà.

  10. Al-Sadd 0 – Barça 3 !! Pax que ens rebentaran el bloc!!

  11. Amb un Al- Sadd 0 a Barça 5 em conformo!!

  12. Alà és gran 0 – Déu és amor 5.

  13. Espero estar a l’Al-Sadd-a, en aquesta porra. Aleix C, Tinent: per a vosaltres! Moc moooooc!
    Amics del Sandruscu 0 – Amics del Hleb 4

  14. Papàs d’Al-Qaeda 0 – Venuts a Al-Qaeda 4 (es nota que lo de Qatar m’emprenya moltíssim?)
    M’agradaria que el Senyor de les Porres fes propostes positives, del tipus , per exemple.
    Segur que més d’un i de dos podríem oferir ajut.

  15. Al-Sadd 0 – FCB 3.

    Senyor de les porres, i si et diem que ho has fet sempre molt bé, continuaràs? Vaaa…

  16. A la porra un 0 a 2,
    pel demés la meva ajuda seria similar a la del Dani però en versió enrajolats, teulades i similars…

    Tots aprofitant per deixar la falca…

  17. Alsat 0 – Barça 4

  18. El Barça guanya 0 a 3

  19. un 0 a 6 amb il·lusió!

  20. Entro justíssim de temps!

    Alsat 0 – Barça 6

  21. Al-Sadd 0-Barça 1. Gols d’Adriano (2), Keita i Maxwell. Villa es trenca la tíbia.
    Lliga porrera. Encerten i sumen 3 punts: Xavi, Gé, Cols, Canari, Xavi Ll i Fras.
    Atenció! El Gé es posa lídert! http://lagranjaberga.cat/8a-lliga-porrera/

Digues "algu"